Veelgestelde vragen
Waarom zijn er zoveel opties in de agenda?
Omdat wij afspraken gebaseerd op gender niet meer van deze tijd vinden. Daarom gaan wij uit van de lengte/dikte van het haar en hoeveel tijd hiervoor nodig is. Dat is namelijk veel eerlijker. ๐
Because we think appointments based on gender are old-fashioned. We base our services on the length/thickness and the amount of time needed. This is much more fair. ๐
Wat word er bedoeld met โgroeneโ kapper?
Wij streven ernaar om te werken met de beste producten. Zowel voor mens als natuur. Dit houdt in dat we producten gebruiken die cruelty free, vegan, eco-vriendelijk en waar mogelijk microplasticvrij zijn. Ook werken we met zoveel mogelijk recyclebare materialen en vermijden we single-use plastic.
We aim to work with the best products. As well for people as for nature. This means we use products that are cruelty free, vegan, eco-friendly and where possible free of microplastics. We also use as many recyclable materials as possible and avoid single-use plastic.
Knippen jullie ook kinderen?
Nee, wij accepteren helaas geen nieuwe afspraken voor kinderen meer.
No, unfortunately we don't take any new bookings for children anymore.
Kan ik bij jullie terecht voor make-up?
Jazeker! Let op: Make-up afspraken zijn alleen mogelijk tijdens werktijden en in de salon. Voor alle make-up services is het belangrijk om minimaal 1 week vooraf een consult in te plannen. Zo zorgen we dat alles perfect afgestemd is voor de dag zelf.
Yes! Please note: Make-up appointments are only available during working hours and in the salon. For all make-up services, it’s important to book a consultation at least one week in advance. This way, we can make sure everything is perfectly personalised for your appointment.
Kan ik bij jullie terecht voor mijn bruidskapsel?
Nee, dit is niet onze expertise en verwijzen je graag door naar een collega haarstylist.
No, this is not our specialty and would like to recommend you to a colleague hairstylist.
Bieden jullie ook silent appointments?
Jazeker, we snappen helemaal dat niet iedereen altijd zin heeft om te praten. Geef het aan het begin even aan, of zet het in de notitie als je online boekt. Dan bespreken we alleen het haar en kun je daarna lekker relaxen in stilte. ๐ฟ
No worries at all — we totally get that not everyone feels like chatting. Just let us know at the start, or write it in the notes when you book online. We’ll go over your hair and then you can just sit back and relax in peace. ๐ฟ
Kan ik mijn afspraak verplaatsen?
Ja, dit kan kostenloos tot 48 uur voor je afspraak. Daarna betaal je 50% van de serviceprijs. Kom je niet opdagen, dan betaal je de volledige prijs.
Yes, you can do this free of charge up until 48hrs before your appointment. After that you pay 50% of the service price. If you don't show, you pay the full price.
Waarom rekenen jullie annuleringskosten?
Late annuleringen en no shows hebben een enorme impact op onze persoonlijke inkomsten. Bijvoorbeeld: Eén no show per dag betekent dat we op jaarbasis +/- €8.000 - €10.000 verliezen. Daarom vragen we je om rekening te houden met de tijd die je reserveert. Op tijd afzeggen kost je slechts een minuut en stelt ons in staat om dit plekje aan iemand anders te geven.
Late cancellations and no shows have a huge impact on our personal income. For example: One no show a day means that we lose +/- €8.000 - €10.000 on a yearly basis. That's why we ask you to be considerate with the time you reserve. Cancelling in time will only take you a minute and will enable us to give this slot to someone else.
Waarom is er een aanbetaling nodig voor mijn kleurafspraak?
Om onnodige no shows te voorkomen. De aanbetaling dient 48 uur voor je afspraak uiterlijk betaald te zijn, anders zijn wij genoodzaakt de afspraak te annuleren.
To avoid unnecessary no shows. You have until 48hrs before your appointment to pay, otherwise we unfortunately need to cancel the appointment.
Kan ik gewoon naar mijn afspraak komen als ik ziek ben?
Nee, ziek naar je afspraak komen is onverantwoordt. Je kunt je afspraak annuleren via email of whatsapp (niet via socials) Als je toch ziek naar je afspraak komt, wordt je naar huis gestuurd en word er 50% van de serviceprijs in rekening gebracht.
No, arriving sick to your appointment is irresponsible. You can cancel your appointment through email or whatsapp (not through socials) If you arrive to your appointment sick, we will send you home and charge 50% of the service price.
Help! Mijn kind heeft luizen. Moet ik mijn afspraak verplaatsen?
Ja, helaas wel. Luizen zijn namelijk heel besmettelijk en in een salon verspreiden ze heel snel. Behandel je eigen haar ook met de speciale shampoo en kam en wacht 2 weken voordat je weer een nieuwe afspraak boekt.
Unfortunately, yes. Lice are extremely contagious and in a salon environment will spread very quickly. Treat your own hair with the special shampoo and comb and wait 2 weeks before booking a new appointment.